همسر

همسر

همسر
همسر

همسر

همسر

دختران و پاره شدن پرده بکارت در دوست دختر دوست پسر بازی ها

 

 رابطه جنسی در دو سال اول دوست دختر دوست پسر بازی


اکثر قریب به اتفاق دخترانی که گرفتار رابطه دوستی طولانی مدت با پسری شده اند در آغاز رابطه با دوست پسر خود علی رغم تصورشان درگیر روابط جنسی خواسته یا عمدتا ناخواسته می‌شوند.


بر اساس نتایج یک پژوهش که در شمال شهر تهران انجام شده است اکثر دختران طی 2 سال اول رابطه خود با دوست پسرشان، درگیر روابط جنسی می‌شوند.


این در حالی است که تقریبا همه این دختران مورد مطالعه در ابتدای برقراری رابطه دوستی تصور می‌کرده اند که از درگیری جنسی مصون بوده و مهارت و قدرت کافی را در کنترل و هدایت روابط و دوستی دارند و دوستی آنها صرفا یک خوش بودن کلامی بیش نیست.


اکثر قریب به اتفاق این دختران در آغاز روابط دوستی با دوست پسرشان خود را بسیار زرنگ تر از آن می دانستند که دوست پسرشان از آنها سوء استفاده جنسی کند.


در بخش تحلیلی این پژوهش یکی از علل درگیر شدن دختران در روابط جنسی برداشت نادرست آنها از روابط دوستی با پسران عنوان شده است. به عنوان مثال انگیزه و هدف اکثر دختران از برقراری رابطه دوستی با جنس مخالف جلب حمایت و ارضا عاطفی گزارش شده است، در حالی که در پسران، برقراری روابط جنسی و ارضا جنسی انگیزه و هدف اصلی رابطه دوستی بوده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
........ شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 12:09

سلام من 18 سالمه من ده ماهه با یه پسری دوست شدم خیلی هم دوسش دارم دوسداشتنمم از رو شهوت نیس ولی اون هر هفته میاد خونمون و مجبورم میکنه باش رابطه داشته باشم به محض رسیدن لباساشو در میاره و شروع میکنه من اصلا از این کاراش خوشم نمیاد نمیدونم چجوری هم بش بگم وقتی میگم میگه بم اعتماد نداری؟ میگه من میخوام بات ازدواج کنم من دیگه خسته شدم لطفا کمکم کنین

سلام
تماس بگیرید.
با وی به طور کامل قطع رابطه کنید و مواظب خود باشید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد